Dissabte 13 de setembre, de 6 de la tarda fins a la matinada, vine a l’antiga fàbrica de Can Comas de Sant Feliu de Codines i viu una nit de festa i fes les teves compres en un espai original i creatiu. Després de l’èxit de la 1a edició, enguany el Factory Shopping Night es fa més gran i ocuparà dues naus amb un espai total d’uns 1.400 m2 (al carrer Rector Tomàs Vila, al centre del poble).
Un total de 31 establiments i serveis oferiran els últims productes de temporada i les novetats de la següent. Hi haurà 8 estands d'alimentació, zones de “chill out” amb sofàs i una barra que gestionarà el Club Hoquei Sant Feliu de Codines.
Es comptarà amb tres exhibicions de “Bike Indoor” dins la nau a càrrec de Toni Guillén, a les 19.45h, 20.45h i 21.45h. Ambientarà la festa la música punxada pel Dj Marc Fajas.
Vine a Can Comas, vine al Factory Shopping Night, una activitat de dinamització comercial, que l’Ajuntament organitza per segon any consecutiu amb el suport dels establiments adherits, la Diputació de Barcelona i l'ajut de Llei de Barris, sota la marca Codines Centre Comercial.
Viu una nit de compres i festa amb nosaltres!
Establiments i serveis participants: Àngel Doncel (Diari de Tapes), Ángeles Rodríguez Sobrino (Galetes decorades), L'Herbolari, Bar El Celler del Tiet, Bar cafeteria Tot kfè, Jordi Alcàntara (Roba "Be different"), Bordes & Isern Corredor d'Assegurances, Calçats Luke's, Can Basté, Can Turret, Carnisseria Can Garriga, Centre d'Estètica Cristina Grau, Centre Podologia Sergi Sánchez, Creperia, Elisenda Cunill (Bijuteria), Foto Madró, Barra del Club Hoquei Sant Feliu de Codines, Júlia Crevecour i l'Olzet Montoro (Bolsos i bosses de platja), La Croissanteria / Pizza & Gins, La Quintana, L'Arcada, L'Estanc, Mima't, Mobles Vallcorba, Modes Viladomat, Pèl i plomes, Perruqueria Tere Permanyer, Psicologia Logopèdia Montserrat Baulenas, Roser Ayllón (Artesania de ganxet), Tecnologies Capdevila i Forn del Racó.