La plaça Josep Umbert Ventura acollirà aquest diumenge 17 de desembre una Fira solidària amb la participació d'entitats locals i les Associacions de Mares i Pares de les Escoles (AMPES).
La Fira tindrà lloc de 10.00 a 14.00h i durant el matí d'organitzaran activitats emmarcades en la Marató de TV3, que enguany està dedicada a les malalties infeccioses.
El programa d’actes és el següent:
• 10.00h: Actuació de No m’Atabalis• 12.00h: Actuació del Gimnàs Sant Jordi• 12.30h: Actuació de Grup de Sevillanes• 13.00h: Actuació de Jaume Arboledas
Durant tot el matí, de 10 a 14h hi haurà parades a la fira amb una guardiola en benefici per La Marató. Es faran les següents activitats:
Altres activitats que es fan a Sant Feliu durant el mes de desembre i gener en benefici per La Marató de TV3: