L'Ajuntament organitza amb la col·laboració del Grup del Correfoc El Follet i la Fantasma i els No m'Atabalis una trobada infernal dissabte 7 de maig amb una plantada del bestiari a les 6 de tarda a la plaça Josep Umbert Ventura, amb les bèsties de la Vall del Tenes, Creu Alta de Sabadell, Banyuts del Casal de Llavaneres i Grup del Correfoc del Follet i la Fantasma.
A les 19.30 hores correfoc infanti. Recorregut: Ctra. Sant Llorenç – C/ Sant Saturi – C/ Sant Isidre – Camí de Can Bosc – C/ Sant Pau – Plaça Josep Umbert Ventura
A les 20.30 hores cercavila de bèsties. Recorregut: Plaça Josep Umbert Ventura – C/ Rector Tomàs Vila - Ctra. Sant Llorenç – C/ Sagrera - Plaça Sagrera – C/ Llevant – Ctra. Sant Llorenç – C/ Rector Tomàs Vila- Plaça Josep Umbert Ventura.
A les 22.00 hores correfoc gran. Recorregut: Plaça Josep Umbert Ventura – C/ Sant Pau – Camí de Can Bosc – C/ Sant Isidre – C/ Sant Saturi – C/ Rector Tomàs Vila - Plaça Josep Umbert Ventura.
Un cop finalitzat el correfoc gran hi haurà botifarrada popular per tothom i música en directe.