S'inicia la campanya Compra i fes salut, organitzada pel nou Grup de Comerciants Codinencs

Divendres, 20 d’octubre de 2006

Compra i fes salut és l’eslògan de la campanya que el Grup de Comerciants Codinencs, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Feliu de Codines i la Diputació de Barcelona, engeguen a partir del dissabte 21 d’octubre. Aquesta campanya, que consisteix en el sorteig d’una estança en un balneari de Comarruga, per a dues persones, amb pensió completa i forfait antiestrès, té com a objectiu fidelitzar els clients dels comerços locals i començar a donar a conèixer el nou Grup de Comerciants Codinencs.

Aquesta és la primera campanya que encapçala el Grup de Comerciants Codinencs, un grup creat fa aproximadament un mes i que conformen de moment 37 botiguers. Després de vàries reunions amb la regidoria de Comerç de l’Ajuntament i de disposar d’una subvenció de Diputació de Barcelona per tal de desenvolupar el Pla de Dinamització del Comerç de Sant Feliu, la voluntat dels comerciants és engegar l’associacionisme comercial i realitzar diverses accions de promoció local. El Grup de Comerciants Codinencs ja disposa d’un logotip que l’identifica i d’un eslògan permanent: Per una vida de qualitat. A partir del dissabte 21 d’octubre podreu veure penjats als establiments de les 37 botigues adherides al Grup un cartell amb les característiques del sorteig. A més a més els botiguers continuen treballant per tirar endavant més promocions i accions conjuntes de cara els propers mesos. La dinamització comercial que ara comença a iniciar-se parteix de la base d’un estudi de Dinamització del comerç local, que es va presentar públicament el passat 25 d’abril i que van encapçalar la regidoria de Comerç de l’Ajuntament amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona. L’estudi analitza l’estructura socioeconòmica de la població, l’entorn i l’oferta comercial, els hàbits i el comportament de compra, la balança comercial, les actuacions urbanístiques a mig termini amb incidència sobre el comerç i proposa una sèrie d’objectius i línies d’actuació a seguir per la dinamització del comerç local. L’estudi planteja que el principal objectiu del comerç és augmentar la retenció de la compra dels residents i, per això, s’han de desenvolupar una sèrie d’actuacions, una d’elles l’associacionisme comercial, que ara ja és una realitat.
Darrera actualització: 26.03.2021 | 11:46