Sextet de corda, concert de jazz i aplec de la sardana, aquesta setmana al 1r cicle musical

Dimarts, 21 de juliol de 2015

L’Ajuntament de Sant Feliu de Codines organitza el 1r Cicle musical d’estiu amb diversos concerts durant el mes de juliol. Aquesta setmana acaba la programació amb aquestes actuacions:

DIJOUS 23 de juliol, a les 20.30h
Centre Cívic La Fonteta
Sextet de corda. L'emotivitat dels instruments de corda al servei de Mozart i Dvorak, dos pilars de la gran tradició. Intèrprets: Santiago Juan i Gabriel Coll (violins). Miquel Córdoba i Jordi Roca (violes) i Sylvie Reverdy i Romain (Boyer violoncels). Músics de prestigi reconegut. Entrada invertida.

DIVENDRES 24 de juliol, a les 23.15h
Jardins de Can Xifreda
Actuació d’Eva Fernandez Grup. És una jove promesa del jazz català que destaca com a saxofonista i cantant. Tot i la seva joventut, i com a membre de la Sant Andreu Jazz Band, dirigida pel "polinstrumentista" Joan Chamorro, Eva Fernández acumula una llarga experiència en pocs anys i forma part de la nova fornada de joves i destacades veus femenines. Preu entrada: 5 euros.

DISSABTE 25 de juliol, a partir de les 19.00h
Plaça Josep Umbert Ventura
14è Aplec de la Sardana amb la Cobla Jovenívola de Sabadell, Mediterrània i Lluïsos de Taradell.
Org. Agrupació Sardanista Sant Feliu de Codines

Darrera actualització: 26.03.2021 | 12:28