Amb la finalització de l’estat d’alarma decretat pel Govern de l’Estat es procedirà a la reobertura esglaonada de les oficines de l’Organisme de Gestió Tributària. L’ATENCIÓ AL CONTRIBUENT, ES REALITZARÀ A TRAVÉS DELS SEGÜENTS CANALS: TELEMÀTIC • En aquesta pàgina web podeu fer tots els tràmits així com presentar escrits a través del Registre Telemàtic. • També disposeu d’un formulari en el que podeu deixar anotat el vostre numero de telèfon i l’ORGT us trucarà per donar-vos tot el suport que necessiteu. • També podeu demanar que us contestem per correu electrònic per ajudar-vos a fer tots els tràmits TELEFÒNIC • Podeu consultar els telèfons de l'oficina gestora del vostre municipi. • Podeu trucar als telèfons de Call Center números 932 029 802 / 932 029 805 PRESENCIAL • Per rebre atenció presencial a les oficines que es vagin reobrin cal demanar-la amb el tràmit de cita prèvia • Relació de les oficines obertes Indicacions per dur a terme tots els tràmits