Oberta la convocatòria d'ajuts de menjador pel curs 2007/ 2008

Dilluns, 21 de maig de 2007

S'ha obert el termini de sol·licitud d'ajuts de menjador per als alumnes de les escoles públiques o concertades d'Educació Infantil i primària del curs 2007/2008. Totes les persones interessades en aquesta convocatòria hauran d'omplir la corresponent sol·licitud que podeu trobar al catàleg de serveis d'aquesta web, a l'OAC de l'Ajuntament o a Serveis Socials i l'haureu de lliurar a l'Ajuntament abans del 3 de juliol.

La documentació a aportar a l'OAC és la següent: - Sol·licitud d'ajut de menjador - DNI (NIE, permís de residència o, en el seu defecte, passaport en cas de persones estrangeres), dels pares - Certificat de convivència amb la persona beneficiària - Llibre de família -Fotocòpia de la declaració de la renta de l'any anterior - En cas d'autònoms, còpia del compte de resultats o d'explotació de l'empresa - Fotocòpia de les 6 darerres nòmines, pensions o justificants que acreditin els ingressos familiars - Fotocòpia acreditació de la situació laboral (contracte laboral temporal) - En cas d'atur, còpia del certificat del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC) - Justificant de despeses d'habitatge de l'últim mes (fotocòpia de l´últim rebut de lloguer o d'hipoteca). Li correspon al Consell Comarcal la gestió d'aquests ajuts, delegant als ajuntaments la recepció de les sol·licituds per la posterior tramitació al Consell Comarcal. El Consell és l'encarregat de resoldre les peticions i comunicar als ajuntaments qui són els beneficiaris de l'ajut, a l'inici del curs escolar. Per rebre més informació sobre aquests ajuts podeu adreçar-vos al Centre Social Maria Roca-Umbert, ctra. Sant Llorenç, 6. També podeu trucar al telèfon 93 866 22 84. L'horari és dilluns, dimecres i divendres de 10 a 12h. Ajuts atorgats el curs 2006/2007 El curs 2006/2007 la regidoria de Serveis Socials va ampliar els ajuts atorgats pel Consell Comarcal de 14 a 44.
Darrera actualització: 26.03.2021 | 11:46