L'Ajuntament de Sant Feliu de Codines tramita l'expedició del certificat digital idCAT
A partir del dilluns 6 de març ja es pot fer aquest tràmit a l'Ajuntament de dilluns a divendres de 9 a 14h.
L'Ajuntament de Sant Feliu de Codines ja és una Entitat de Registre idCAT, això vol dir que actua de gestora de l'Agència Catalana de Certificació i la ciutadania s'hi pot adreçar per sol·licitar el certificat digital idCAT.
Per tal de tramitar-lo és necessari fer prèviament la sol·licitud del certificat a l'idCAT (En aquesta pàgina trobareu un formulari que us permetrà introduir les dades necessàries per obtenir la identitat digital: nom, cognoms, document acreditatiu d'identitat, adreça electrònica, etc. Un cop introduïdes les dades s'emmagatzema la petició per tal que pugui ser validada per qualsevol de les entitats de registre idCAT). Un cop realitzat aquest tràmit cal demanar cita prèvia a l'OAC al telèfon 938 662 768, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores o mitjançant la seu electrònica on se us donaran les instruccions per a la seva descàrrega.
L'expedició es durà a terme en l'horari habitual d'obertura i les persones interessades hauran de portar el DNI, NIE o passaport vigents. L'Ajuntament lliurarà un document amb instruccions per a la descàrrega del certificat electrònic.
L'idCAT és un certificat digital emès per l'Agència Catalana de Certificació CATCert que assegura la integritat i la confidencialitat de les transaccions electròniques i garanteix la identitat dels ciutadans mitjançant una signatura electrònica. Amb l'idCAT es pot accedir a realitzar tràmits a diferents administracions, presentar la declaració de l'IRPF, permet signar correus electrònics i formularis web.