L’activitat del Servei Maternoinfantil de l'Hospital de Granollers reprèn la seva activitat a l'Hospital

Dimecres, 13 de maig de 2020

El Servei Maternoinfantil de l'Hospital de Granollers, que el passat dia 26 de març va ser traslladat a Mútua Granollers, reprendrà la seva activitat a l'Hospital des d'avui, 13 de maig, a partir de les 19 hores. Per tant, totes les urgències de Pediatria i d'Obstetrícia i Ginecologia, així com l'atenció al part es faran novament a les seves instal·lacions. 

D'altra banda, l’atenció al part i les urgències d’Obstetrícia de l’Hospital de Mollet seguiran sent ateses a Mútua Granollers, situada a la plaça de Pau Casals, s/n de Granollers, amb el telèfon 93 860 01 56.

L’Hospital de Mollet mantindrà les consultes pel control de la gestació (ecografies i seguiment de l’embaràs) i les urgències de Pediatria i Ginecologia.

 

Darrera actualització: 29.03.2021 | 15:25