La previsió d'abastament d'aigua obliga a tornar a portar-ne amb camions cisterna durant aquesta setmana

Dilluns, 21 d’agost de 2023

Sant Feliu de Codines torna a entrar en una situació límit que obliga a aportar un extra d'aigua amb camions cisterna, per garantir el subministrament durant aquesta setmana de calor intensa.

Les previsions pel que fa als consums i captacions a Sant Feliu de Codines obliguen a tornar a portar aigua amb camions cisterna durant aquesta setmana. Davant la previsió d'augment del consum d'aigua per calor intensa i amb les noves dades de consums i captacions d'aigua, el govern ha pres la decisió de tornar a aportar aigua externa per garantir el subministrament ininterrumput a la població.

Fa una setmana es va corregir un error en la informació de les dades per part de CASSA, la qual cosa ens situa en un escenari encara més desfavorable pel que fa als consums. La situació torna a estar al límit i és habitual que el consum diari superi la capacitat de captació dels pous. A aquesta situació, cal afegir-li la previsió d'un augment de consum per calor intensa i l'augment de població del setembre. Vindran, a partir d'avui, 5 camions cisterna diaris que faran una aportació diària d'aproximadament 140 m³. El cost del transport i l'aigua de cada viatge d'un camió cisterna és d'aproximadament 300 € i per finançar-ho sol·licitarem una subvenció de l'ACA.

Recordeu que s'ha creat una pàgina web on podeu consultar les dades diàries, facilitades per CASSA, i on trobareu informació d’interès relacionada amb el servei de subministrament d'aigua, així com tots els comunicats emesos.

L'Ajuntament torna a fer una crida a la població a reduir el màxim el consum per poder fer front a aquesta situació i a la col·laboració ciutadana per detectar possibles fuites.

 

Darrera actualització: 21.08.2023 | 20:39