La piscina municipal de Solanes obre el dilluns 6 de juliol amb un aforament limitat de 45 persones, torns d’entrada i venda d’entrades únicament online

Divendres, 3 de juliol de 2020

El dilluns 6 de juliol s’obrirà la Piscina Municipal de Sant Feliu de Codines i fins a 30 d’agost de 2020

A causa de tots els protocols de seguretat establerts per la Generalitat de Catalunya davant la pandèmia de la Covid-19, i tenint en compte que l'ajuntament vol garantir la seguretat dels treballadors i els usuaris d'aquesta, l'aforament serà limitat, per tal de complir amb les distàncies de seguretat establertes. Hi cabran aproximadament 45 usuaris dels 125 habituals, per això s'establiran uns torns d'entrada, perquè el màxim de gent pugui gaudir de la piscina.

HORARIS PISCINA:
De dilluns a diumenge:
- de 10.30h a 11.15h, amb preferència per a la gent gran (es posa música per poder fer classes dirigides amb el socorrista)
- d' 11.30h a 14.45h
- de 15.15h a 19.15h


Les entrades s’hauran de comprar prèviament, i online a través de la pàgina web de l’ajuntament de Sant Feliu de Codines https://piscina.santfeliudecodines.cat/ (La venda online estarà disponible en breu i durant els primers dies es podran comprar les entrades a taquilla). Encara que l’entrada sigui gratuïta, és important fer la “compra” online per tal de poder controlar els aforaments diaris en aquest equipament esportiu. En cas de qualsevol dubte podeu trucar al 93 181 51 75.

Els preus d’entrada aquest any, aprovats en el Ple Municipal del 25 de juny de 2020, són:
• Adults (des de 25 anys) 2,5€
• Joves (de 16 a 24 anys) 2 €
• Infantil (de 4 a 15 anys) 1,5 €
• Infants menors de 4 anys 0 €
• Gent gran, pensionistes i aturats 1,5€
• Acompanyants d’un menor, sense dret a utilitzar les instal·lacions esportives 0 €
L’entrada és gratuïta pels menors de 4 anys.
No hi ha venda d’abonaments

Amb la nova normalitat s’hauran de seguir les següents normes per tal de garantir una seguretat i higiene dins del recinte.
L’aforament màxim serà de 45 persones al matí i 45 persones a la tarda.

 

NORMES D’ÚS DERIVADES DEL COVID-19

  1. Cal respectar sempre les distàncies de seguretat, 1,5 m i les zones marcades de confort.
  2. Obligatori l’ús de mascareta dins la zona de confort.
  3. Les zones de gespa estran senyalitzades amb espais de circulació de persones i espais per poder estar (zones de confort). Caldrà respectar aquesta distribució i usos.
  4. Obligatori rentar-se les mans amb l’alcohol hidro-alcohòlic tant a l’entrada com a la sortida.
  5. A l’entrada es mesurarà la temperatura corporal.
  6. Obligatori canviar-se el calçat a l’entrada i sortida de la platja de les piscines. Cal utilitzar unes xancletes exclusives per la piscina.
  7. No es poden utilitzar les dutxes dels vestuaris.
  8. És obligatori dutxar-se abans d’entrar a l’aigua (dutxes exteriors)
  9. NO hi ha servei de “gandula”, però la gent gran pot portar-se la seva cadira.
  10. S’han d’utilitzar els serveis (lavabos) dels vestuaris, abans d’entrar i un cop utilitzats cal rentar-se les mans amb gel

Qualsevol persona que dins la mateixa franja horària vulgui sortir de les instal·lacions, no se li pot garantir que pugui tornar a entrar.

Darrera actualització: 29.03.2021 | 14:19