Aquest cap de setmana el portal www.festacatalunya.cat ens poroposa les següents activitats:
Una selecció de setze films que configuren un recorregut panoràmic per la creació contemporània i que ofereixen manifestacions diverses de la dissidència femenina així com diferents formes de representar els subjectes col·lectius.
La programació infantil comptarà amb dues preestrenes: Les vides de Marona (Anca Damian), film d’animació multipremiat en diferents festivals internacionals i Binti (Frederike Migom), guardonada aquest 2020 com a millor film infantil per la European Children’s Film Association.
El 1er programa d’aquesta 28a edició es contrau en el temps i s’expandeix en l’espai. La seva virtualitat no minvarà la participació de les directores en presentacions, xerrades i formacions, ni tampoc l’oferta d’activitats infantils.
Per primer cop, serà accessible a tot el territori espanyol i els seus continguts estaran disponibles durant 2 setmanes, oferint 22 pel·lícules, una d’elles dedicada a Ursula K. Le Guin que inaugurarà la Mostra, serà gratuïta durant 24h. Més informació i programa sencer: 28a Mostra Internacional de Films de Dones de Barcelona