L’Ajuntament de Sant Feliu de Codines ofereix el servei de bústia del consumidor per a queixes i dubtes que sorgeixin relacionats amb el consum, així com també la visita de l’Oficina Mòbil d’Informació al Consumidor un cop al mes:
SERVEI DE BÚSTIA DEL CONSUMIDOR
La Bústia del consumidor és un servei promogut conjuntament per l’ajuntament i la Diputació de Barcelona, en el marc del programa d’informació al consumidor, per:
Pot sol·licitar aquest servei qualsevol consumidor de Sant Feliu de Codines (empadronat al municipi o bé consumidor d’un establiment de Sant Feliu). El tràmit es pot fer durant tot l’any i caldrà aportar la documentació adjunta que es consideri necessària relacionada amb la consulta, reclamació o denúncia (factura, contracte, garantia...) i el full de consulta a la Bústia del consumidor degudament complimentat.
Per a més informació: Servei d’Atenció Ciutadana a l’Ajuntament de Sant Feliu de Codines Tel. 93 866 27 68 c/e: st.feliuc@diba.cat
INFORMACIÓ SOBRE TRANSPORT, COM ESTALVIAR GAS, AIGUA I LLUM A l’Ajuntament trobareu informació relativa sobre reclamacions de transport aeri, marítim, ferrovial i per carretera per tal poder exercir els teus drets com a consumidor. També es disposa d’informació de com estalviar electricitat, aigua i gas a la llar. Més informació a www.diba.cat/consum