Finalitza l’organització del fons documental municipal

Dilluns, 30 d’abril de 2007

L’Arxiu Municipal de Sant Feliu, ubicat a la segona planta de la Casa de la Vila, s'ha organitzat gràcies a un conveni signat entre l’Ajuntament i l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona. Les tasques s’han realitzat des del 6 de juny de 2006 fins al 10 de gener d’enguany, i les han dut a terme els arxivers tècnics de la Diputació de Barcelona.

Aquesta actuació s’ha centrat, prioritàriament, en el tractament i organització del fons documental municipal, és a dir aquella documentació produïda o rebuda per l’Ajuntament com a resultat de les competències que té legalment assignades. Aquest tractament garanteix la conservació i l’accés a la documentació, tant a la pròpia administració com als interessats, investigadors i ciutadans en general. El fons municipal ocupa 245 metres lineals i el seu abast cronològic és des de l‘any 1678 fins a l’actualitat. La documentació s’ha classificat en tretze categories: Administració general (1678 – 2004); Hisenda (1800 – 2005); Proveïments (1893 – 2003); Beneficència i assistència social (1810 – 2002); Sanitat (1891 – 2004); Obres i urbanisme (1848 – 2004); Seguretat pública (1830 – 2004); Serveis militars (1808 – 2001); Població (1824 – 2002); Eleccions (1889 – 2000); Ensenyament (1865 – 1999); Cultura (1932 – 2002); i Serveis agropecuaris (1850 – 2001).
Darrera actualització: 26.03.2021 | 11:46