Expedició del DNI a l'Ajuntament de Sant Feliu de Codines: 22 i 24 de febrer

Dilluns, 25 de gener de 2021

Personal de la Direcció General de Policia es desplaçarà els dies 22 i 24 de febrer a l'Ajuntament per tal de tramitar l'expedició del Document Nacional d'Identitat (DNI).

Si heu de fer el DNI per primer cop o heu de fer la renovació per caducitat, modificació de dades del domicili, pèrdua o robatori, heu de concertar hora al Servei d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament, al telèfon 93 866 27 68, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores.

Documentació necessària:

  • 1 fotografia de carnet
  • DNI antic
  • Volant d'empadronament en cas de canvi de domicili
  • Si és el primer DNI, es necessita dur el certificat de naixement
  • En cas de robatori o pèrdua també s'ha de portar la denúncia

Recordeu que és obligatori l'ús de mascareta, respectar la distància de seguretat i neteja de mans.

Darrera actualització: 29.03.2021 | 11:06