El Servei Local de Teleassistència ha canviat de proveïdor

Dijous, 20 d’octubre de 2005

La regidoria de Serveis Socials informa a tots els usuaris del servei de teleassistència – que es presta amb la Diputació de Barcelona i la Creu Roja - que hi ha hagut un canvi de proveïdor del servei. La Diputació ha arribat a l’acord, amb l’IMSERSO i la Federació Espanyola de Municipis i Províncies, que el nou responsable de la prestació de la teleassistència sigui l’empresa SERGESA TELEVIDA. En aquest sentit, durant l’octubre i el novembre es produirà el canvi de proveïdor que significarà que s’haurà de fer alguna modificació als aparells. La nova empresa es posarà en contacte amb totes les persones que disposin d’aquest aparell.

La continuïtat de la teleassistència està plenament garantida i no suposa cap despesa econòmica. Els usuaris del servei podeu posar-vos en contacte, per a qualsevol dubte o incidència, amb la central de SERGESA TELEVIDA al telèfon 932 21 76 03. Des de Serveis Socials es recomana a les persones grans que viuen soles que sol·licitin aquest servei al Centre Social Maria Roca-Umbert. Al mateix temps es donarà informació dels acords del nou sistema i del proveïdor. Horaris d’atenció al públic de la treballadora social: dimecres de 15 a 19h i divendres de 9 a 12h. Cal demanar hora anticipada.
Darrera actualització: 26.03.2021 | 11:41