El Servei Comarcal de Català del Vallès Oriental, juntament amb els serveis i oficines de català de la comarca, duu a terme la campanya 'Català i empresa. Ja estàs al dia?', impulsada per la Direcció General de Política Lingüística, per donar a conèixer els drets de clients i usuaris i les obligacions de les empreses que presten serveis o ofereixen béns a Catalunya, pel que fa a l'ús de la llengua catalana.
En aquesta campanya es volen fer conèixer entre els agents del sector empresarial i comercial els drets dels consumidors reconeguts en el Codi de consum de Catalunya i apropar els serveis que en matèria lingüística es poden oferir al món socioeconòmic.
Amb aquest objectiu, el Servei Comarcal de Català ha començat a visitar algunes empreses i comerços de la comarca per distribuir-los el material de la campanya i oferir-los assessorament lingüístic.
Trobareu tota la informació d’aquesta campanya a ‘Català i empresa: ja estàs al dia?’ .
Si sou una empresa i voleu que us fem una visita, poseu-vos en contacte amb el Servei Comarcal de Català del Vallès Oriental (vallesoriental@cpnl.cat ). I si voleu saber en un minut una diagnosi sobre la situació lingüística de la vostra empresa, cliqueu a l'enllaç de Llenguatest empresa o del vostre comerç, cliqueu a l’enllaç de Llenguatest consum.