El Ple de l’Ajuntament celebrat el 16 de juny aprova l’organització político-administrativa de la corporació

Divendres, 17 de juny de 2011

Constituïda la Corporació en sessió extraordinària el passat 11 de juny, l’Ajuntament va celebrar dijous 16 de juny una sessió extraordinària de Ple de la Corporació per aprovar l’organització político-administrativa de l’Ajuntament, delegar les competències dels regidors i nomenar els tinents d’alcalde.

Sr. Pere Pladevall Vallcorba Alcaldia, Desenvolupament Urbanístic, Organització Interna, Hisenda, Coordinació de la Llei de Barris i Comunicació. Marta Montañà Burés Tinent d’Alcalde i regidora delegada d’Ensenyament, Política Lingüística, Infància, Adolescència i Joventut. Sr. Joan Puig Ruíz 2n Tinent d’Alcalde i regidor delegat de Seguretat pública, d’Acció Social, Noves tecnologies (Wifi-Feder, Telecentre, Informàtica Municipal), Atenció Ciutadana, Administració Electrònica i Gestió i manteniment d’equipaments municipals. Sr. Arnau Ramírez Carner 3r Tinent d’Alcalde i regidor delegat Formació Laboral, Treball, Comerç, Fires, Plans d’Ocupació i Participació Ciutadana. Sr. Àlex Mir Romanos Regidor delegat d’Esports, Mitjans de Comunicació Públics, Governació (Plans d’Autoprotecció) i Turisme. També va ser nomenat tresorer. Nomenat vocal del Patronat “Ràdio Ona Codinenca”. Sra. Cristina Viñals Miralles Regidora delegada Cultura (biblioteca, museu, entitats, centre cívic), Festes, Gent Gran i Arxius Locals. Nomenada vocal del Patronat “Museu Can Xifreda” i vocal del Patronat “Ràdio Ona Codinenca”. Sra. M. Antònia Gómez Chana Regidora delegada de Sanitat, Consum i Actes Protocol·laris. Sr. Antoni Luque Rodríguez Regidor delegat de RR.HH (Conveni, Seguretat, Salut i Formació Laboral), Llicències d’Obres Menors i Majors, Disciplina Urbanística, Llicències d’Activitats Regulades i Indústria. Pla Estratègic Local. Sr. Jordi Hernández Vilanova Regidor delegat de Manteniment de la Via Pública, Serveis Municipals (aigües, enllumenat, cementiri, mercat setmanal, clavegueram, tanatori) i Medi Natural (ADF i Voluntaris). Sra. Laia Jordana Luna Regidora delegat de Medi Ambient, Igualtat, Integració, Cooperació i Habitatge. Es va acordar que les sessions ordinàries de Ple es celebraran amb periodicitat bimestral, el quart dissabte dels mesos de gener, març, maig, juliol, setembre i novembre a dos quarts de deu del matí. En finalitzar la sessió el públic assistent podrà intervenir davant del Ple segons el que preveu el Reglament orgànic municipal. Les sessions extraordinàries es celebraran el dia que fixi l’alcaldia, de dilluns a divendres. La Junta de Govern Local celebrarà les seves sessions ordinàries, amb periodicitat setmanal, els dimecres, a les 15.30h, llevat el mes d’agost. També es va aprovar la constitució de la Comissió Informativa dels assumptes competència del Ple municipal, que restarà formada per sis regidors del grup municipal del PSC-PM (Cristina Viñals, M. Antònia Gómez, Antoni Luque, Jordi Hernández, Laia Jordana i Pere Pladevall), dos regidors del grup municipal de CIU (Joan Fontserè i Maria Cristina Buj) i el regidor del grup municipal de SI (Lluís Planas). Els membres designats de la Comissió Especial de Comptes seran Pere Pladevall, (president), Joan Fontserè (CiU) i Lluís Planas (SI).
Darrera actualització: 26.03.2021 | 11:57