La 22a Fira del Rellotge de Catalunya es va celebrar el diumenge 21 de maig i es va dedicar a l'Art del Rellotge.
Al migdia es va fer una recepció a l’Ajuntament i lliurament de la distinció d’homenatge al Sr. Eduard Farré Olivé, ex-professor de l’Escola de Rellotgeria de la Mercè de Barcelona.
També es van lliurar els premis del Concurs “L’Art al Rellotge”. A les 13.30h es va posar en marxa les quatre esferes del nou rellotge del campanar.
TEMÀTICA DE LA XXII FIRA: L'ART DEL RELLOTGE "Aquests dos conceptes sovint han anat de bracet, no en va la rellotgeria es considera un ofici artístic. Interiorment, tenim la decoració de les màquines: luxosos treballs de gravat i vogit destinats a ser vistos només pels propis rellotgers. La decoració dels rellotges, però, no s’acaba en els mecanismes, sinó que també ocupa i amb molt més motiu, l’exterior. Pel que fa als rellotges de butxaca, tenim l’època daurada dels esmalts que va dels segles XVII al XIX en què es fan autèntiques obres d’art en les miniatures d’esmalts que copien les pintures dels autors més famosos de l’època. Per altra banda, hi ha els rellotges domèstics, especialment els de procedència francesa del segle XIX, que s’ornamenten amb escultures o figures de bronze daurat de les més diverses formes. Alguns rellotges es disposen a l’interior de pintures amb complement de caixes de música. També hi ha molts retrats de personatges que han volgut ser pintats amb el seu rellotge. No oblidem tampoc els rellotges de sol, molts d’ells d’una qualitat artística indiscutible. Més modernament i a modus d’exemple propi tenim l’obra de Dalí amb els seus rellotges tous tant en pintura com en escultura. Aquesta relació entre rellotges i art no tindria fi, reflexionem només en quantes vegades hem exclamat en veure un rellotge especial: “això és una autèntica obra d’art”. " Font: web Fira del Rellotge