PRESENTACIÓ DE LA XIX FIRA DEL RELLOTGE DEDICADA AL RELLOTGE DESPERTADORDimarts 13 de maig a les 20.00h.Presentació i xerrada col·loqui sobre la Fira.Lloc: Sala d’exposicions del Casal Cultural Codinenc.
EXPOSICIÓ EL RELLOTGE DESPERTADOR, al Casal Cultural Codinenc, junt amb exposició permanent del Museu del Rellotge de Catalunya:Col·lecció Sr. MARTÍ AMIEL, Col·lecció TANDETEMPS i altres col·leccions. Dies i horaris:Dissabte 17 de maig de 11h a 14h. - Diumenge 18 de maig de 10:00h a 14h. Diumenge 25 de maig de 12h a 14h.
FIRA DEL RELLOTGE: DIUMENGE 18 DE MAIG, MATÍ Diumenge, 18 de maig, de 8.00 a 14.00h, Plaça Josep Umbert Ventura, davant de l'Ajuntament.Acompanyats pel Sr. Alcalde i Sra. de FÜRTWANGEN i senyors directors i personalitats de la Fira i Museu de FÜRTWANGEN (Selva Negra) Alemanya.
SUBHASTA DE RELLOTGES: DIUMENGE 18 DE MAIG, A LES 13.30hTradicional subhasta de la Fira del Rellotge. A la carpa situada a la mateixa plaça on es fa la Fira. Uns lots seran a subhasta inversa. Les peces estaran exposades i seran visitables durant tot el matí. Lloc: a la Plaça Josep Umbert Ventura, davant de l'Ajuntament.
“LA FIRA 2.0” PRESÈNCIA A INTERNETPàgina web: http://www.firadelrellotge.orgE-mail: fira@firadelrellotge.org Pàgina a Facebook, perfil “Fira del Rellotge”: http://www.facebook.com/firadelrellotgeTwitter: http://www.twitter.com/firadelrellotgePer seguir buscar @firadelrellotge “Hastag” recomenat #firadelrellotgeDiversos vídeos a Youtube, buscar “fira del rellotge”.