Descobreix la nova APP de rutes de Sant Feliu de Codines

Divendres, 13 de juny de 2014

Descobreix la nova APP de Turisme Local i vine a conèixer els itineraris que et proposem. Et recomanem que et descarreguis prèviament l’APP i les dues rutes al teu mòbil (gratuït). Es tracta d’una aplicació gratuïta pel mòbil que permet realitzar rutes autoguiades pels entorns de Sant Feliu de Codines. Inicialment s’han programat dues rutes "Cap als cingles del Perer" i "Voltant el Turó de Solanes" però la intenció és anar augmentant progressivament el nombre de recorreguts.

L’aplicació et va guiant  la ruta i et va informant de forma automàtica dels llocs d’interès que van sorgint al llarg del recorregut i mostra fotografies, descripcions, curiositats… de cada indret on es passa.

L’APP de Turisme Local s’ha desenvolupat conjuntament entre l’Ajuntament i el Centre Excursionista i es pot consultar aquí.  Aquesta aplicació està integrada dins una plataforma de Turisme Local on hi ha diferents rutes autoguiades dins el nostre territori nacional. En aquest sentit, Àlex Mir està convençut que formar part d’aquesta plataforma servirà per donar a conèixer una mica més el nostre poble arreu de Catalunya.

El regidor de Turisme ha destacat que “aquesta eina ha de permetre donar a conèixer un dels actius més importants del nostre municipi, el seu entorn”. L’APP de Turisme Local s’ha desenvolupat conjuntament entre l’Ajuntament i el Centre Excursionista. En aquest sentit el seu president, Ramon Puig, afirmava que “les rutes s’han dissenyat específicament per pistes forestals, evitant passar a prop de les masies per tal de no molestar als propietaris”. Puig també ha volgut recalcar que “no es realitza cap tipus de marca sobre el terreny i per tant totes les indicacions d’orientació es realitzen únicament amb el mòbil”.

 

 

 

Darrera actualització: 26.03.2021 | 12:17