De l'1 al 22 de desembre, participa a la campanya comercial 'Compra i guanya'

Divendres, 1 de desembre de 2006

Compra i fes salut és l’eslògan de la primera campanya que el Grup de Comerciants Codinencs, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Feliu i la Diputació de Barcelona, van engegar el mes d’octubre. Ara, coincidint amb les festes de Nadal, organitzen al segona campanya Compra i guanya! que consisteix en el sorteig d'una panera de Nadal.

La primera va consistir en el sorteig d’una estança en un balneari de Comarruga, per a dues persones, amb pensió completa i forfait antiestrès. Amb la segona campanya es sorteja una panera de Nadal amb productes propis del comerç de Sant Feliu, amb les cinc últimes xifres del primer premi de la Loteria Nacional del 22 de desembre. L’objectiu dels comerciants és fidelitzar els clients dels comerços locals, evitar la fuga de compra i començar a donar a conèixer el nou Grup de Comerciants Codinencs. Aquestes campanyes estan encapçalades pel Grup de Comerciants Codinencs, un grup que conformen de moment 48 botiguers. Després de vàries reunions amb la regidoria de Comerç de l’Ajuntament i de disposar d’una subvenció de Diputació de Barcelona per tal de desenvolupar el Pla de Dinamització del Comerç de Sant Feliu, la voluntat dels comerciants és engegar l’associacionisme comercial i realitzar diverses accions de promoció local. Botigues col·laboradores Can Basté, Kosmètic, Capdevila, Arcània, Peücs, Llarg i curt, Pesilmar, Esports Sant Feliu, Imatge, Modes mari, Fruiteria La Travessia, Can Turret, Montse tse tse, El Taller, Forn del Racó, El Castanyer, Cañón, Dolçana, Ca la Rossa, Sidecar, Multipreu, Viatges Roxymar, Perruqueria Maria Teresa Permanyer, Moda Elies, PC Music, Infants, Estètica Cristina, Mobles Vallcorba, Can Garriga, Flors Arcada, Can Xocolater, Can Subirà, Can Valentí, Lleteria Villar, Robert Peixateria, Can Trista, Perruqueria Sara, Joieria Jordi Huguet, Natura Viva, Queviures M. Dolors Carner "Can Cameta", Perruqueria Miralls, Rostisseria Ramon, Forn Ca la Ramona, Can Tei, Farmàcia González, Ferreteria Boluda, Estanc Pilar Brullet i Tintoreria Net i Planxat. "Per una vida de qualitat" El Grup de Comerciants Codinencs ja disposa d’un logotip que l’identifica i d’un eslògan permanent: Per una vida de qualitat. Regularment, doncs, podreu veure als establiments adherits al Grup un cartell amb les característiques de les campanyes que es promouen. A més a més els botiguers continuen treballant per tirar endavant accions conjuntes de cara els propers mesos així com constituir-se com a associació. L'estudi de dinamització comercial, el punt de partida La dinamització comercial que ara comença a iniciar-se parteix de la base d’un estudi de Dinamització del comerç local, que es va presentar públicament el passat 25 d’abril i que van encapçalar la regidoria de Comerç de l’Ajuntament amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona. L’estudi analitza l’estructura socioeconòmica de la població, l’entorn i l’oferta comercial, els hàbits i el comportament de compra, la balança comercial, les actuacions urbanístiques a mig termini amb incidència sobre el comerç i proposa una sèrie d’objectius i línies d’actuació a seguir per la dinamització del comerç local. L’estudi planteja que el principal objectiu del comerç és augmentar la retenció de la compra dels residents i, per això, s’han de desenvolupar una sèrie d’actuacions, una d’elles l’associacionisme comercial, que ara ja és una realitat. Cartell 2a campanya comercial "Compra i guanya".
Darrera actualització: 26.03.2021 | 11:46