Les mesures sanitàries decretades per frenar l'expansió del Covid-19 o coronavirus ens estan portant a viure una situació excepcional i inèdita de confinament en què molts ciutadans hauran de compatibilitzar el teletreball amb haver de tenir cura dels infants a casa.
Des de l’inici del confinament, l'Àrea d'Educaió de la Diputació de Barcelona està compartint diàriament un seguit de capítols, triats per la situació, de la sèrie de televisió "Famílies i escola" que vam emetre durant 10 temporades en col.laboració amb La Xarxa, Canal Terrassa i la FAPAES, i que poden ajudar en aquests moments a les famílies amb els fills casa.
D'altra banda, el Servei de Biblioteques de la Diputació també proposa, Gènius, el web que apropa la biblioteca a nens i nenes.