Comunicat Grup CASSA

Dijous, 26 de març de 2020

Durant el període d'estat d'alarma el Grup CASSA garanteix la continuïtat del subministrament d'aigua estarà garantida amb les mateixes condicions que fins ara; les properes facturacions que rebreu, mentre duri l’estat d’alerta, seran de consum estimat i ha acordat la paralització de tots els talls de subministrament durant aquest període

Tot l’equip del Grup CASSA volem estar al costat de totes les persones afectades pel COVID-19 i les seves famílies. Desitgem de tot cor que conserveu la vostra salut, malgrat el brot de coronavirus. Alhora, com a companyia que prestem un servei essencial, sentim també molt propers a tot el personal sanitari, forces de seguretat, farmacèutics, proveïdors d’alimentació... a qui agraïm molt sincerament els seus esforços d’aquests dies.
 
Davant la situació d'alerta i conscients de la inquietud que tot allò que afecti a un bé bàsic com és l'aigua pot generar entre la població, des del Grup CASSA volem informar-vos que la continuïtat del subministrament estarà garantida amb les mateixes condicions que fins ara. Els actuals processos de tractament i els paràmetres de control de l'aigua de consum garanteixen també la qualitat sanitària, no veient-se aquesta afectada per l'actual situació. Addicionalment, recordeu que el rentat de mans amb aigua i sabó és una de les principals mesures preventives per evitar el contagi.
 
El Grup CASSA, en coordinació amb els Ajuntaments dels municipis on presta el servei d'aigües, ha implementat una sèrie de mesures preventives encaminades a protegir la seguretat sanitària de tots els seus empleats, així com a assegurar el funcionament normal de les xarxes de subministrament d'aigua que opera, com ara la creació d’equips independents de treball operatiu, el reforç de les mesures d’higiene, la implantació del teletreball i l’aprovisionament de material necessari per assegurar la continuïtat del servei durant els propers mesos, entre moltes altres iniciatives.
 
En l’àmbit de l’atenció a les clientes i els clients, volem informar-vos que hem reforçat els nostres canals no presencials, en resposta al tancament de les oficines. Us detallem a continuació totes les vies de comunicació a la vostra disposició:
 
ATENCIÓ TELEFÒNICA
Informació d’avaries (24 h, telèfon gratuït): 900 878 583
Informació comercial (laborables, de 8 a 15 h):
  • Sabadell: 639373265 / 627173299 / 639376216 / 646983307 / 627177899
  • Vallès: 627172814 / 936246751 / 938235975
  • Penedès i Tarragona: 669530144 / 636952946
  • Lleida i Aragón: 676691753 / 616904243 / 973675700
  • Resta de zones: 646983307 / 627177899
 
OFICINA VIRTUAL
 
Com a mesura de protecció del nostre equip professional així com dels clients i clientes, no estem realitzant lectures dels comptadors d’aigua, pel que les properes facturacions que rebreu, mentre duri l’estat d’alerta, seran de consum estimat, prenent com a referència el vostre consum històric en el mateix període de l’any passat. Un cop normalitzada la situació, es regularitzarà atenent a les lectures reals.
 
Una altra de les iniciatives que hem acordat és la paralització de tots els talls de subministrament durant aquest període, que se suma a la manera de fer ja establerta de protegir les persones en situació de vulnerabilitat i garantir el servei a tota la població. En paral·lel, us recordem que podeu decidir el dia de pagament de la vostra factura de l’aigua. Només cal que entreu a l’oficina virtual i trieu el dia del mes que preferiu.
 
Rebeu una cordial salutació i tot el nostre escalf en aquests moments difícils, que estem segurs que superarem plegats ben aviat.
 
L’equip del Grup CASSA
Darrera actualització: 30.03.2021 | 08:07