Expedició del DNI a l'Ajuntament

Dimarts, 2 de maig de 2006

Personal de la Direcció General de la Policia es desplaçarà el 13 de juny a l’Ajuntament per tramitar l’expedició del Document Nacional d'Identitat (DNI). Si us l’heu de fer per primer cop o heu de fer la renovació podeu concertar hora a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament, al telèfon 93 866 27 68, de dilluns a divendres de 9 a 14h.

Recollida del DNI Les persones que van tramitar l’expedició del DNI a l’Ajuntament de Sant Feliu de Codines el passat 14, 15, 28 de març i 25 d'abril, ja poden passar a recollir-lo per l’Oficina d’Atenció Ciutadana, de dilluns a divendres, de 10 a 14 h. La propera expedició de DNI serà després de les vacances d’estiu, segons han informat fonts de la Policia.
Darrera actualització: 26.03.2021 | 11:41