Mulla't per l'esclerosi múltiple

Dijous, 7 de juliol de 2022

El "Mulla't per l'esclerosi" se celebra el diumenge 10 de juliol a la piscina municipal de la Zona de Solanes. El tradicional salt es farà a les 12 hores del migdia.
També hi haurà un tobogan d'aigua d'11 a 14 hores. 

La Fundació Esclerosi Múltiple (FEM) organitza cada any l'activitat "Mulla't" on es convida a tothom a llençant-se a l'aigua de la piscina més propera per col·laborar en la lluita contra l’esclerosi múltiple.

L'Ajuntament de Sant Feliu de Codines s'ha adherit a aquesta iniciativa i el diumenge 10 de juliol al matí pots anar a la piscina municipal de la Zona Esportiva Solanes on podràs mullar-te per l'esclerosi múltiple. A les 12 hores es farà el tradicional salt i d'11 a 14 hores hi haurà un tobogan d'aigua.
La recaptació de les entrades del dia es destinaran a la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM).

Cada vuit hores es diagnostica un nou cas d'esclerosi múltiple al nostre país. L'esclerosi múltiple és una malaltia neurològica que afecte a persones molt joves, malauradament és invalidant i generalment progressiva. Més de 6.000 persones conviuen amb aquesta malaltia a Catalunya.

L'objectiu de la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM) és treballar per donar suport a tots els malalts en la vessant d'assistència personal i aportar tots els recursos possibles a la investigació científica.

 

Darrera actualització: 7.07.2022 | 11:29